Indahnya Islam

Indahnya Islam

Monday 11 November 2013

BERCINTA ? Lekk Luhh

budak budak tgk hantu kum kum,
assalamualaikum. haa balas

main bola lantun lantun,
tu dia ceq berpantun.

so hi guys, whats up bo? amacam hidup? stress?
amacam awek pakwe? sehat? cool beb.

as we all know lah, cinta tu anugerah Allah. Allah yg datangkan cinta itu. Dia je yang layak bagikat sape sape je yang dia mahu.

aku kau dia mereka kita semua layak dapat , tapi dengan kehendak Dia. Iradah Dia takdesape boleh halang. Itulah Allah kita.

aku heran, bila org tgk aku, diorang akan tnya, ''MAKWE SEHAT?'' kepala hontakan dia makwe.
yang lagi heran, bukan sorang je yang tnye camtu, RAMAI. Muka xkacak pun seh nak ada makwe bagai.
aku student lagi kut, boxer pun mak bapak belikan lagi kadang je beli sendiri 

dahla manusia, aku tanak kau cop aku muka ada makwe ke apa ke, aku xsuka. aku nak belajar dulu, beli rumah, ada kereta, ada keje tetap, gaji tetap, then baru aku kawen kalau ada orang nak lah

aku ni bukanlah lelaki yang baik, bukanlah seorang yang kaya, tapi aku boleh janjikan kebahgiaan buat bakal isteri aku, aku akan hargai dia sepenuh hati aku. 

sayang, i sayang u.

No comments:

Post a Comment